onsdag 13. oktober 2010

Mer mammatrim...hvem trenger et treningssenter?

Jeg har nå forstått hvordan jeg trener hele kroppen sammen med min lille going.

Armer:
Hvordan? Jeg bærer når han skal sove...og bærer når han bare er litt trøtt... og bærer når han bare vil titte seg litt rundt.
Jeg er sikker på at jeg er veldig mye sterkere enn det jeg var før. Kan huske at jeg brukte to kilos vekter på treningen på SATS... lurer på hvilke jeg hadde brukt nå?

Rygg:
Hvordan? Her er det også bæring som gjelder.
Det krever sin rygg å bære på en unge som er over seks kilo.

Kondisjon:
Hvordan? Det åpenbare er at den daglige turen gjør sitt. Det gjelder selvfølgelig å holde farten oppe også i bakkene. Dette er forsåvidt ikke noen problem ettersom han ikke vil sove hvis jeg ikke går sånn passe fort...

Rumpe og lår:
Hvordan? Ettersom goingen fortsatt ikke kommer seg rundt selv, så får jeg sjansen når han ligger på gulvet (han sitter ikke på armen hele tiden... bare nesten) og vil opp. Da er det klart for noen skikkelig dype knebøy. Dessuten er det også her fordel å gå tur. Alle bakker kommer enhver mammarumpe til unnsetning. Super rompetrening, spør du meg.

Konklusjonen på dette er at jeg foreløpig ikke trenger å trene på treningssenter. Det sørger den lille goingen for!

1 kommentar:

  1. Hehe, det er veldig bra trening. Mine kilo forsvant etter bare noen få måneder. Trenger ikke å legge på ekstra kilo når det blir for lett, det sørger barnet for i utviklingen sin:)
    (du bærer mye ja, hehe)

    Klem, Marthe.

    SvarSlett