fredag 29. oktober 2010

Noen favoritter

Nå er det en liten stund siden jeg har blogget, vi har vært en tur hos mine foreldre. Der har goingen kost seg med oldeforeldre, besteforeldere, og vi har gått koselige turer. Synes egentlig at høsten har vært utrolig fin med masse flott vær å gå tur i. Når jeg tenker etter så føler jeg meg ikke klar for vinteren i det hele tatt. Snøen kan bare vente med å komme, for det blir sikkert litt vanskeligere å få trillet tur når den har kommet. Det er ikke bare her vi bor det er koselige rasteplasser se bare her:

Ellers så har jeg lyst til å vise frem noen av de tingene jeg koser meg med at jeg har kjøpt til leiligheten vår. 
Disse fine vasene kjøpte jeg på en tur til Stockholm:

Lindform

Vi lette lenge etter en spisebord, men fant det til slutt. Dette bordet fra Haslev kan bli tre meter langt! Dessuten elsker jeg Eames-stolene som vi har kjøpt de er fra Vitra. Synes at understellet har et veldig morsomt navn. Det heter Eiffel. Det er et veldig godt navn ettersom de ligner på Eiffeltårnet.

 IKEA og Kremmerhuset har mange fine vaser. Den blå har vi arvet og er den absolutte favoritten av disse tre!


Designhouse Stockholm har fine ting. Disse salt og pepperbøssene for eksempel. 

Desinhouse Stockholm

På folkemuseet handlet jeg denne. Den er tysk, så jeg vet ikke hvorfor den var på det norske folkemuseet, men den var veldig fin, så jeg bare måtte kjøpe den!
Remember

Denne gangen skal jeg til sist vise frem det fine fruktfatet vi fikk til bryllupet. Det er så dekorativt i seg selv, at jeg ikke trenger å ha frukt i.
Alessi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar