torsdag 23. september 2010

Shopping

Jeg er ikke den som shopper klær hele tiden (enda mindre nå som jeg har fått en liten en), men likevel må jeg jo ha klær...Jeg har lenge tenkt å kjøpe en litt lang regnjakke som jeg kan bruke når jeg skal gå tur med barselgruppa f.eks., men det har vist seg å ikke være så lett å finne. 
I området vi bor i  er det mange klesmerker som har showroom for klærne i de kommende sesongene og akkurat nå er det mange av dem som selger ut sine kolleksjoner for å få inn nye. Her om dagen så kom søsteren min over et som selger regnjakker! Så nå fikk jeg en regnjakke til 650 kr som er sesongens modell, og som skulle kostet 1900 kr. Rett og slett et røverkjøp, spør du meg. :o)
Merket heter Ballade Norway

Fin var den også:



Lille fru Coster

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar