torsdag 14. oktober 2010

Mammatrimutstyr

Dagens tur er unnagjort og nå kan jeg konkludere med at jeg er veldig fornøyd med det jeg har kjøpt for å bruke på trilleturer. Nå begynner det å bli kaldt ute og da må jeg holde meg varm. Goingen bruker klær fra Nøstebarn, så han holder seg varm. Her er noe av det jeg har kjøpt til meg:


Deilige votter fra Tuva Tøv

Dette er et sitteunderlag som jeg har laget... eller tovet i maskinen. Jeg har sydd på noen isbjørner  på et slitt ullteppe fra IKEA og vasket det hardt i maskinen, deretter delt det i to. 

En lue som jeg har strikket kommer til nytte på kalde dager. 

Termokoppen fra Bodum og koppeholderen som passer til Boogabooen er genialt.  I dag var jeg innom Brødbakerne og  kjøpte meg et godt rundstykke, fylte denne med te og spiste her: 

Fin lunsjplass!
I tillegg har jeg kjøpt en veldig praktisk bæresele som jeg bare elsker å bruke! Den heter In the pocket baby og er perfekt når goingen er for trøtt til å kunne roe seg selv, men likevel er så trøtt at han vil sove. Dessuten har jeg kjøpt meg en deilig ammetopp i ull fra Safa.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar