onsdag 15. september 2010

Hundraåringen som klev ut av fönstret och försvann

Jeg er ingen lesehest, men har likevel noen favorittbøker. Det siste året som har gått har jeg prøvd å anbefale alle jeg kjenner en bok som både mannen min og jeg sett og slett elsket. Den heter (som du sikkert allerede har gjettet) 'Hundraåringen som klev ut av förtret och försvann'. En bok om en på hundre som ble lei av å sitte på gamlehjem...og dermed rømmer fra sitt eget hundreårsselskap. Dette starter en historie som leder han på ville veier. Han blir blant annet jaget av politiet. Samtidig får vi vite om hans elleville liv, og vi får blant annet vite hvem som 'virkelig' fant opp atombomben og hvordan den havnet i feil hender...

Her kan du lese mer:  Hundraaringen-som-klev-ut-genom-fonstret-och-forsvann

Boka er gitt ut av Piratförlaget

Dette er en bok med masse humor og er kanskje aller best på lydbok. Den blir lest av Björn Granath (et navn som forøvrig passer utmerket til innholdet i boka).

Published with Blogger-droid v1.5.9

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar