fredag 28. januar 2011

Macaroner!


Nå har jeg prøvd meg på noe som jeg syntes var litt vanskelig. Det var deilig å gjøre noe som ikke var bare baby... jeg har bakt Macaroner! Måtte gjøre det to dager på rad ettersom jeg ikke ble fornøyd med resultatet. Den første dagen satt alle fast på papiret og den andre dagen satt de både fast og sprakk på toppen... dessuten ble alle hule... ikke enkle greier det her, men det ble VELDIG godt. De blir jo bare en munnfull så det er lett å spise for mange, så det får bli en stund til neste gang de bakes. Men jeg skal prøve igjen.


Published with Blogger-droid v1.6.5

2 kommentarer:

  1. Så gøy å prøve nye ting! Elsker det! Men hva er Macaroner? Har du lyst til å dele oppskriften? Goe klemmen

    SvarSlett
  2. Skal legge inn bilde av det ferdige resultatet, jeg. :)

    SvarSlett