onsdag 12. januar 2011

Januarsalg!

Nå er det godt ut i januar og jeg har fått shoppet litt. Må bare vise fram den nye lua mi! Supergod og dessuten matcher den en lue goingen har. Nå skal vi bli fine i kulda.



Ellers så har vi nå vært hjemme igjen i noen dager og jeg har begynt å gå tur igjen. Det er superdeilig! Det er bare det at goingen har begynt å våkne tidligere og tidligere... I dag var det seks. Det er ikke så utrolig tidlig, men likevel tidlig. Det betyr at han blir trøtt tidligere også. I dag ble det lur fra halv ni. Helt ok det også, det er bare det at de siste dagene har jeg gått på butikken og kjøpt middag under formiddagsluren, men det ble litt for tidlig å kjøpe middag før ni, syns jeg. Neste uke tror jeg at vi får Matenerklar igjen, så da blir det bedre lettere med middager.

Fortsatt god januar!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar